Златно време за новинарите – напишеш „коронавирус” и
моментално читателите залепват като мухи на мухоловка върху заглавието.
„Ужасът тръгнал от лаборатория в Ухан” – разобличава (с помощта на „Дейли Мейл”) „24 ЧАСА”. Все
пак – май не е толкова сигурно, защото според анонимния източник от английското
разузнаване, данните „не оспорвали информацията, че вирусът има произход
от животни, но не изключвали възможността заразата за първи път да се е
разпространила сред хората след изтичане от лаборатория в Ухан”…
Щом не е изключена – значи е сигурно! Разсеяни китайци
– докато си глозгат сандвича с прилеп, взели, че изпуснали вируса!
Слава Богу, има и по-разведряващи новини – например,
че „Закланият в Елхово – бизнесмен с три деца” или „Стоян от Ново
Оряхово удушил Стоянка докато децата им спят”. Освен това – за интересуващите
се, „междувременно заровил жена си в дупка в задния двор, близо до
колибката на кучето”.
Има и чисто човешки страсти все още – да е жив бюлетинът
на МВР, та да се пълнят крими страниците!
Покрай горещите новини за горещи размисли и страсти
„МОНИТОР” приятно ни охлажда с „Германия замразява данъка върху бирата в
подкрепа на пивоварите”.
Учете се, мили хора, на които сме дали ключа от държавната
каса – ето, така се прави! Започва се от защитата на най-ценното! Дайте на народа
бира – и после си гледайте рейтингите!
Какво е общонародната карантина без малко попиперливи
информации, разведряващи карантинираната популация (наричана за удобство
население, а понякога – и електорат) с информации, докарващи ги до мокри
сънища!
„ТРУД” деликатно ни осведомява, че „Клаудия Шифър
не се страхува от старостта” – нищо странно, днес хората се страхуват само
от вируса, с чиято корона започнахме, но тая новина не може да остане сама,
затова се уточнява, че „Фенове крадели бельото на красавицата”.
Не от простора, разбира се – колекционерите задигали
деликатните парцалки направо от гримьорната.
Но новото време, новите епидемии, новите страхове, си
казват своето – времената на красавиците отминаха, в по-напредналите страни те
вече си имат заместители – „Публичните домове в Хонконг вече работят със
секскукли” – тържествува „МОНИТОР”.
Така заразата няма как да се предаде, а от друга страна
– собствениците почтено обясняват, че „От това се нуждае пазарът, ние не
корумпираме обществения морал” (…) Основна таргет група на силиконовите бардаци
са мъже, които не могат да изграждат връзки, и хора, които искат да използват секс
кукла, но нямат възможност да си купят такава.”
А може би – защото не искат да изграждат трайна връзка
с куклата?
И, кой знае защо, сред всички тези прохладни, топли и
парещи новини се промъква и едно не съвсем популярно изкуство. Може би – защото
трябва да се предупредят хората да не допускат грешки! „Светът разбра:
операта не е нафталин” – предупреждава ни „24 ЧАСА”.
Четете внимателно и помнете – операта не е нафталин!
Да не стане така – утре да отидете в магазина и през
маската да речете на продавачката – „Два пакета опера, че тия пролетни молци ми
опасаха левия ръкав на балтона”! Помнете също, че и нафталинът не е опера –
макар след тая карантина официалните костюми в ложите да понамирисват на подлото
химическо оръжие срещу дрехоядната напаст.
Абе, тя веднъж да свърши, пък после ще си миришем на
каквото си щем!
Няма коментари:
Публикуване на коментар