сряда, 2 ноември 2016 г.

ПЕРАЛНЯТА НИ МИСЛИ ЗА ВСИЧКО

в. "Стършел", бр. 3667/04.11.2016 г. 

Това вече не бяхме го очаквали – знаехме, че какъвто механизъм ни попадне, все сме го строшили, но това – не! „Перални от България въртят най-голямата кибератака в света” – твърди „24 ЧАСА”. Тайното ни оръжие – родната пералня забила едновременно системата за разплащане PayPal, пиратския eBay и клюкарския Twitter! Ако се вярва на изданието, пералнята е забила „около 60 % от сайтовете за 2 часа”!
Със съжаление трябва да отбележим, че у нас май перални вече не се произвеждат, така че хакерите са хак­нали купуваните у нас китайски перални, свързани с интернет – за да може да се пускат дистанционно. Е, все пак – и ние нещичко сме дали на света!
От „ТЕЛЕГРАФ” пък научаваме и името, и длъжността на и. д. повелителя на моретата и океаните – и той наше момче! „Арестуваха шефа на рибите” – тържествува изданието. Какво ще правят сега рибите без началство – със сигурност – каквото им скимне в тъпите рибешки глави. По-лошото е, че заместникът на Нептун по съвместителство бил изпълнявал и длъжността изпълнителен директор на Агенцията по рибарство и аквакултури – сега в дирекцията сигурно също щракат с пръсти и се радват на неочакваната свобода.
Свободата се е възцарила в милата Родина – особено разбирана като свобода на словото. В напрегнатата предизборна кампания „Избраници се обиждат на простак и гьонсурат” – резюмира телевизионен диспут „ТЕЛЕГРАФ”. Депутатите М. Андреев и Т. Ерменков, разсъждавайки за ядрената енергетика кротичко и компетентно, привеждали научни аргументи в полза на защитаваните от тях тези – единият наричал опонента си – „психически нестабилен човек, който е невъзпитан и не си е пил лекарствата”, другият му отвърнал с изконно българското определение за политически опонент „гьонсурат”, а първият, затруднявайки се да определи като какъв точно вижда противника си, се колебал между „хулиган, простак и идиот”.
Тези хора утре ще седнат отново в парламента и ще мислят за нашето светло бъдеще. А като си говорим за сядане – ето ви и „24 ЧАСА” – „Мерят по колко място за сядане да има депутат на новите парламентарни банки”. Тъй като предстои ремонтът на залата в бившия партиен дом, за да се изнесе народното събрание в нея, проектантите предвидили столове по „90 сантиметра – приблизително толкова ще се пада на депутат”. Измерихме столовете в редакцията – седалките им нямат и по 60 сантиметра. Солидни хора, солидни седалища ще заседават в защита на правата и интересите ни!
Седалищата са си седалища, а кампанията си върви! Всичко говорят за ориентация, национални интереси и разни други глупости, но ние си знаем, че в края на краищата все ще стане дума за пари. „Кабеларка и силистренско радио искат най-много пари за вота” – изчислил е „24 ЧАСА”. Става въпрос за прословутите медийни пакети, предоставяни на кандидатите – „Националната кабелна телевизия „Евроком”, „Бойтокс” ЕООД – собственик на видинското радио „Гама” и на силистренското радио „Мелодия”, са рекордьори по заявки за медийни пакети” – твърди всеки­дневникът.  Рекордът наистина е внушителен – „От заявки до ЦИК за общо 1,1 млн. лв., исканията на телевизията и собственика на двете местни радиостанции са за над 570 00 лв.” !
Както се казва в такива случаи – да им е сладко!
А предизборните кандърми придобиват неочаквани размери – в един и същи ден „ТРУД” и „24 ЧАСА” съвсем независимо един от друг, единият – на първа, другият – на последна страница, публикуваха една и съща снимка – симпатична фризьорка минава с машинката през голото теме на г-н Цветан Цветанов. Според „24 ЧАСА” шефът на предизборния щаб на ГЕРБ „съчетал полезното с приятното”, но пред „ТРУД”, шефът на предизборният щаб на ГЕРБ обясни, че влязъл в салона, „за да проведа информационна кампания за качествата на кандидатите на ГЕРБ”. Пък те взели, че го остригали нула номер (макар кой знае защо според заглавието това да е „Прическа № 17”) – съвпадението с номера на бюлетината със сигурност е абсолютна случайност.

Такива ми ти работи – някои не разчитат на тъпите медийни пакети!