сряда, 8 януари 2014 г.

АУ, БАУ, ВЪХ!

в. "Стършел", бр. 3522/10.01.2014 г.

В учебника за четвърти клас на дъщеря ми имаше странната задача  децата да напишат стихотворение, в което всеки стих започва с поредната буква от азбуката. Нещо като "Азбучна молитва", ама не съвсем. Притеснен за домашното на детето, седнах да помогна. Стигнах само до третия стих, но стихотворението започваше запомнящо се: "Ау! / Бау! / Въх!"... Не зная защо тоя спомен отпреди доста години ми изплува, когато отворих първите броеве на тазгодишните вестници. В сушата откъм политически интриги и скандали колегията традиционно посяга към телефоните на врачки, гадателки, съставители на хороскопи и гледащи на пъп. Предсказанията за тая година са удивителни (Ау!), плашещи (Бау!) и невероятни (Въх!)... А какви бяха за миналата?
Няма начин да се мине без баба Ванга и нейните тълкуватели! Дори "ДУМА" не може без тях! Отваряме априлски брой и - о, чудо! Бившият първи секретар на ЦК на комсомола, г-жа Станка Шопова представя пред читатели книгата "Ванга и Русия"... Вестникът услужливо ни поднася избрани пророчества:
"България е душата, Русия - тялото. Те заедно ще спасят света";
"И сега Русия е велика, и винаги ще бъде велика. Помнете: републиките ще се върнат при Русия";
"Социализмът ще дойде пак. Социализмът ще се върне в нова форма. Пишете за Маркс, за Ленин, защо се срамувате от тях? Науката на Ленин е добра. Той трябва да се уважава..."
И прочее. Под рубриката "Духовен празник"...
Ау!
По-проправителствено настроеният тогава "СТАНДАРТ" предвижда само хубавини: "Врачка предсказа жена до Бойко през 2013 г.". Само че не в оня смисъл, а в другия: "На следващите избори ще влязат в парламента 6 партии. Бойко правителство сам няма да направи, още две партии ще има около него. След следващите избори  виждам близо до Бойко Борисов една жена(...) Тази жена ще е новият му вицепремиер. Тя ще е и новият финансов министър. Няма да й кажа името, защото тя е много популярно лице..." Е, не се и наложи. Популярната жена си остана непопулярна.
Годината за правоверния "МОНИТОР" започва с предсказанието "Бойко Борисов ще е премиер и в следващите 4 години". Гледачката на Берлускони г-жа Теодора Стефанова не се ограничава само с това предвиждане. Вотът за Белене според нея ще е на кантар: "Много малко гласове няма да достигнат за необходимите над 4,3 млн." (Не достигнаха само три милиона гласа). На изборите "Цели 5 по-малки партии ще влязат в коалиция в ГЕРБ. След изборите ще се сформира една голяма коалиция, като ГЕРБ ще има двама силни партньори". (Такава коалиция се сформира, но не от ГЕРБ). За футболното първенство - "Левски" и ЦСКА ще се гонят в класирането, а царуването на "Лудогорец" приключи." ("Лудогорец" стана шампион, а разликата между "Левски" и ЦСКА бе осем точки)...
Бау!
Любопитно е, че мистицизмът бе обладал не само професионалните гадатели, но и политическите коментатори - в същия новогодишен брой на съвсем сериозна страница четем: "През цялата минала година течеше една тиха подготовка за връщането на Октопода във властта. Очевидно е, че и през тази кукловодите на криминалния преход ще направят всичко възможно, за да продължат "да ходят по пътищата на тъмнината", както е написано в онази Соломонова притча, и ще им "прави удоволствие да вършат зло. И да се радват на извратеността на злите". Само че след като през 2012 г. лъснаха толкова много техни зависимости, стана ясно, че техните "пътища са криви и пътеките им опаки". И на избирателите им е светнало, че с това минало трябва да се приключи веднъж завинаги, като тези, които се опитват да го продължат, бъдат махнати от политическата сцена."
Месец след това палачинката се преобърна и вестникът смени ориентацията си. Не в оня смисъл, а в другия, разбира се!

Въх!

2 коментара:

  1. Здравейте, аз съм Силва Гинсбург и живея в Сингапур. Тук съм, за да споделя собственото си мнение за света за това как ми помогна д-р Уайт със своите мощни заклинания да върна гаджето ми, което ме пренебрегна и скъса с мен през последните 2 години и половина. Не мога да кажа много, защото наистина не знам как да се изразя в момента, защото съм съкрушен, но наистина искам да оценя и благодаря на д-р Уайт за неговата честност и състрадателна работа в живота ми. Благодаря ти много. Всеки, който чете това, който се нуждае от услугата му, може да се свърже с него чрез неговия номер в WhatsApp на адрес:
    +17168691327
    или по имейл на:
    wightmagicmaster@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ви сър за вашите истински заклинания. Казвам се Зара Матео. Това е наистина невероятно и никога през живота си не съм изпитвал подобно нещо. Преди да се срещна с вас, сър, опитах всички възможни начини да върна съпруга си, но осъзнах, че нищо не работи за мен и че съпругът ми е развил много омраза към мен. Мислех, че няма надежда да се събера с бившия ми съпруг. Но когато прочетох добри отзиви за това как DR WHITE помага на другите, реших да му изпратя съобщение чрез WhatsApp: +17168691327. да се опитам и направих всичко, което той ми инструктира и му се доверих и изпълних инструкциите му, тъй като той ми гарантираше след 48 часа, и точно тогава бившият ми ми се обади. Сър, сега сме по-щастливи от всякога. Всичко изглежда перфектно и толкова естествено! Благодаря ви сър, за вашите автентични и безспорни заклинания. тук отново неговия имейл:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Можете също да го WhatsApp:
    +17168691327

    ОтговорИзтриване